Subject: SA EKM nõukogu koosolek 01.04 kl 16.00
From: "Mari Kangur" <[email-masked]>
To: Paavo Nõgene <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Merilin Piipuu" <[email-masked]>
Cc: "KUM min" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kai Meritam" <[email-masked]>, "Herta Karjus" <[email-masked]>, "Kristiina Lott" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Mar 2024 19:50:47 +0300

Tere!

Edastan esmaspäeval, 1. aprillil kell 16.00 Kumu kunstimuuseumis toimuva
SA Eesti Kunstimuuseumi nõukogu koosoleku päevakorra tutvumiseks.

Päevakord:

1.                  Ülevaade SA EKM 2024. aasta majandustulemustest
(jaanuar-märts)

2.                  SA EKM arendustegevus 2024. aastal

3.                  SA EKM planeeritud struktuurimuudatuste tutvustamine
ja kinnitamine

4.                  Kohapeal tekkinud küsimused (vajadusel)

Tervitades

Mari Kangur

Direktori abi / Assistant to Director

Kumu kunstimuuseum / Kumu Art Museum

+372 602 6024, +372 532 68 238